środa, 18 maja 2016

Moje filmowe 10/10 - część I

Założenie i prowadzenie konta na Filmwebie było bardzo dobrą decyzją! Ani się obejrzałam, a okazało się, że jestem tam już 6,5 roku! Przez ten czas oceniłam 164 filmy - teraz, z perspektywy czasu niektóre oceny wydają mi się śmieszne, ale zmieniam je tylko, jeżeli uda mi się obejrzeć film po raz drugi. Tym sposobem dziś mogę przedstawić Wam moje ulubione produkcje, absolutne 10/10 - w ciągu kilku lat trafiłam na 22 takie filmy. Panie, Panowie, usiądźcie wygodnie w fotelach i wybierzcie swój typ na weekend :-)

Praktykant
Moja ocena: 6.01.2016 10/10
Moja opinia: Przezabawna, mądra i pouczająca komedia, daleka od stereotypowych Amerykańskich produkcji
Opis filmu: Ben nie odkrywa uroków emerytury. Wkrótce rozpoczyna staż w redakcji strony internetowej o modzie.

Kingsman - tajne służby
Moja ocena: 12.07.2015 10/10 z serduszkiem (serduszkiem na filmwebie oznaczamy nasze ulubione filmy)
Moja opinia: BARDZO specyficzny film, słyszałam od wielu osób, że bardzo im się nie podobał i nie byli w stanie dotrwać do końca :-) Ja jednak go uwielbiam i widziałam go już dwa razy. Mieszanka czarnego humoru, akcji i przystojnych aktorów - czego chcieć więcej ;-)
Opis filmu: Agent służb specjalnych bierze pod swoje skrzydła nowicjusza, aby przekazać mu wiedzę zdobytą przez lata pracy. 

LEGEND
Moja ocena: 31.01.2016 10/10 z serduszkiem
Moja opinia: O tym filmie już Wam pisałam. KOCHAM KOCHAM KOCHAM. Podwójna rola Toma Hardiego jest tu oczywiście nie bez znaczenia. Świetny film biograficzny z nutą dramatu i czarnym humorem w tle.
Opis filmu: Lata 50. i 60. Londyńscy gangsterzy-bliźniacy, Ronald oraz Reginald Kray, terroryzują miasto.

PSYCHOPATA 
Moja ocena: 23.05.2015 10/10 
Moja opinia: Filmy o psychopatach i sektach to zdecydowanie moja ulubiona kategoria :) Ten jest wyjątkowo wciągający!
Opis filmu: Specjalistka zajmująca się psychiką seryjnych morderców pomaga policjantce w śledztwie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz