środa, 25 maja 2016

Wielką stopą przez świat – gdzie kupić ładne buty w rozmiarze 42+ | przegląd modeli na lato 2016

Zawsze byłam najwyższa w klasie. Szybko okazało się jednak, że mój prawie dwumetrowy tata poza konkretnym wzrostem (mam 182 cm) i nie mniej konkretnym charakterkiem przekazał mi w genach niestandardowy jak na kobietę rozmiar stopy – 42. Jeszcze całkiem niedawno wydawało mi się, że to koniec świata i nigdy w życiu nie pokonam tej strasznej bariery jaką narzucają nam sieciówkowe rozmiarówki. Poszperałam jednak trochę i okazało się, że taki problem to nie problem. Z niedowierzaniem trafiłam na fora internetowe, gdzie kobiety opisują swoje zmagania z rozmiarem stopy 44, 45 a nawet 46 i 47! I nagle moje 42 przestało być jakąkolwiek barierą… Kilka lat temu postanowiłam, że czas zadbać o tę część garderoby i wyszukałam kilka fajnych miejsc, gdzie Panie o większym rozmiarze stopy mogą swobodnie kupić wymarzone buty, nie martwiąc się o dziwne spojrzenia obsługi.

Oczywiście najpopularniejszym sklepem, który wprowadził do swojej sieci niestandardowe rozmiary (do 44) jest Deichmann. Niewątpliwym plusem zakupów w tym sklepie jest niska cena butów, ma ona jednak konkretne przełożenie na jakość. Nie jest to oczywiście jakość najniższych lotów, buty spokojnie przetrwają jeden-dwa sezony, więc jeżeli akurat jakiś model wpadnie Wam w oko – czemu nie. Tym bardziej, że sieć proponuje kilka bardzo ciekawych modeli na tegoroczne lato!



Czas na krajowego producenta butów skórzanych w rozmiarach do 43, firmę Noevision. Muszę powiedzieć, że mam co do nich bardzo mieszane uczucia. Z jednej strony poza dużą rozmiarówką proponują usługi personalizacji obuwia jak na przykład zmianę koloru i rodzaju skóry, elementu ozdobnego, formy kopyta czy szerokości  cholewki. Ponadto na plus jest bardzo szeroki asortyment oraz piękne modele, z których trudno wybrać jeden. Ja jednak do ich butów robiłam aż trzy podejścia i za każdym razem zwracałam zamówiony towar. Ich krój po prostu jakoś nie leży na mojej stopie, a buciki wcale nie należą do najtańszych. Chciałabym kiedyś wybrać się do ich sklepu stacjonarnego i przymierzyć inne modele, może akurat znalazłabym coś dla siebie. Opinie w Internecie są raczej pozytywne, więc pewnie coś w tym jest.



Moje odkrycie sprzed kilku dni to znana firma Crocs. Do tej pory kojarzyła mi się jedynie z popularnymi, gumowymi chodakami o które niegdyś zabijały się tłumy w Lidlu. Odkryłam jednak, że mają w swoim asortymencie całkiem ciekawe buty w rozmiarze 41/42 oraz 42/43. Nie będę urywała, że czekam akurat na paczkę z ich sandałkami J Nie polecę Wam konkretnego sklepu, bo Crocsy możecie kupić w wielu miejscach w Internecie, zwracam tylko uwagę na markę. Może warto dać szansę gumowym, ultra lekkim bucikom?



Jeżeli nadal nie znalazłyście nic dla siebie, warto poszperać na tych stronach:
  • ebuty.pl
  • zalando.pl 
  • sarenza.pl 
  • schaffashoes.pl

Ze względu na bardzo duży asortyment oraz różnorodność marek istnieje spore prawdopodobieństwo, że coś trafi w Wasz gust i przy okazji będzie pasować na stopę J


Mam nadzieję, że skorzystacie z tego posta i teraz łatwiej będzie Wam uzupełnić swoją garderobę o ładne, kobiece buciki na lato! Jeżeli znacie jakiś super sklep z butami w niestandardowej rozmiarówce, koniecznie dajcie znać!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz