wtorek, 12 kwietnia 2016

Sny w ciąży

Ostatnio pisałam Wam o moich bardzo realistycznych, strasznych koszmarach, które praktycznie każdej nocy kilkakrotnie wybudzają mnie ze snu. Okazuje się, że to bardzo popularny problem. Zapytałam Was o Wasze najdziwniejsze ciążowe sny i w wiadomościach prywatnych oraz komentarzach opowiadałyście co Wam chodzi po głowie przez sen. Fora dla mam to także kopalnia ciekawych historii! Jesteście ciekawe o czym śnią inne przyszłe mamy?



„…na początku miałam takie jak ty, ze dostałam okres, ze poroniłam, ze urodziłam nie dziecko tylko lalkę…”

„… śniło mi sie ze rodziłam martwe dziecko...”

„..W śnie byłam tez w ciąży, byłam w szkole, przerwa, wielu uczniów, ja zaczynam rodzic na tym właśnie korytarzu i urodziłam, białe myszki…”

„…Wczoraj śnił mi sie mój poród, ogólnie same komplikacje…”

„….mnie kiedyś goniła żaba i chciała mnie germanizowac…”

„…żaby tez mi się dziś snily: byłam w restauracji gdzie podawano na talerzach żywe, takie jaskrawokolorowe żaby. Jak je podawali to były lekko ogłupiale ale po chwili próbowały uciekać i skakały po całym lokalu”

„…to faktycznie jakaś ciążowa zmora ..najczęściej mi się śniło, że niuniś jest niepełnosprawny, ciężko chory ..ryczałam we śnie, uciekałam z psychiatryka, bo chcieli mi robić aborcję…”

„Mnie ostatnio sie śniło, że dostałam strasznego krwotoku,a mój lekarz nie odbierał telefonu i....obudziłam sie zapłakana!!Koszmar!!”




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz