wtorek, 5 kwietnia 2016

100% owoców - smoothie mix Mroźna Kraina

Biedronka po raz kolejny popisała się świetnym asortymentem! Co jakiś czas na sklepowe półki (albo jak w tym przypadku – do sklepowych zamrażarek) trafia jakaś perełka. Dziś całkiem przypadkowo trafiłam właśnie na taką perełkę! Jestem zachwycona!





Mowa o smoothie mix marki mroźna kraina, czyli gotowej mieszance owoców, które wystarczy połączyć z sokiem lub mlekiem i.. gotowe! W związku z tym, że koktajle truskawkowe robię sobie bardzo często, zdecydowałam się spróbować wersji egzotycznej – z ananasem, mango i papają. Widziałam też drugą wersję smakową: truskawka, banan i czarna jagoda.
Mój wzrok od razu padł na skład paczuszki… wow! I to wszystko w cenie 3,50 J




Producent poleca aby rozmrozić całkowicie owoce, dziś jednak jest bardzo ciepło więc postanowiłam zrobić sobie wersję „mrożoną”. Muszę wspomnieć o zapachu, który poczułam po otwarciu torebki – piękny zapach owoców mmm… na próżno szukać tu chemicznych dodatków i wspomagaczy. Odczekałam tylko 15 minut, dolałam 200ml mleka i już! Koktajl był przepyszny, a z jednego opakowania wyszły mi dwie spore porcje. Na pewno wrócę do sklepu do wersję z truskawką. Z tego co wiem produkt jest w ofercie tylko do 10 kwietnia, nie czekajcie więc na ostatnią chwilę!








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz