środa, 30 marca 2016

ULUBIEŃCY: marzec 2016

Marzec przeleciał błyskawicznie! Czas więc na Wasze ulubione zestawienie – ulubieńców miesiąca!

Longstay liquid matte lipstick – Golden Rose
Matowe usta to od kilku sezonów niesłabnący hit! Golden Rose rozpieszcza swoje klientki kolejną nowością, łącząc jak zwykle bardzo dobrą jakość i trwałość z przystępną ceną. Nie byłabym sobą, gdybym ich nie przetestowała J Pomadki mają piękne kolory, są trwałe i ładnie się zjadają jednak mogą przesuszać usta, warto więc zadbać o ich nienaganną kondycję przed użyciem.

Seria kosmetyków do twarzy liście manuka – ZIAJA
Tych produktów używam już od bardzo dawna, jednak w tym miesiącu pielęgnacja mojej twarzy była praktycznie w całości oparta o serię z liśćmi manuka. Miałam okazję przetestować już wszystkie pozycje z tej serii i szczerze polecam. Na szczególną uwagę zasługuje tutaj pasta do głębokiego oczyszczania skóry – złuszcza ona naskórek, zapobiega powstawaniu zaskórników oraz działa antybakteryjnie. No i kosztuje kilka złotych J



Sklep internetowy PANIXL.PL
Jeżeli nosicie rozmiar 42+ to koniecznie sprawdźcie to miejsce! Bardzo dobra i kompetentna obsługa klienta i świetna jakość ubrań to zawsze przepis na sukces! Ostatnio pokazałam Wam niebieską sukienkę, którą dostałam od narzeczonego – uwielbiam ją! Jest bardzo wygodna, nie gniecie się, materiał nie odbarwił się nawet po kilku praniach. Już planuję kolejne zakupy w tym sklepie.



Sklep internetowy N-Fashion Outlet Store
Kolejne ciekawe miejsce w sieci! Która z nas nie lubi polować na przeceny? Ostatnio kupiłam tam bardzo ładną koszulową tunikę za całe 29,00 PLN J na pewno wrzucę sobie ten sklep do zakładek i będę regularnie zaglądać!

Serial Mentalista
Wiecie, że jestem maniaczką seriali! W związku z przerwami w moich ulubionych produkcjach, zaczęłam oglądać Mentalistę. Tytułową postacią jest Patrick Jane -  konsultant pracujący dla Kalifornijskiego Biura Śledczego. Serial zahacza o moje ulubione tematy – techniki manipulacji, hipnozy oraz zgłębia tajemnice ludzkiej psychiki.  Zdolności mentalisty pomagają mu rozwiązywać nawet najtrudniejsze i  najbardziej mroczne zagadki! Wciągający i zabawny – warto sprawdzić!



DIY – Cotton balls
Kolorowe girlandy świecące klimatycznym światłem – cały świat stracił dla nich głowę! Ja zainteresowałam się tematem gdy rozpoczęłam urządzanie kącika dla dziecka i oczywiście nie byłabym sobą, gdybym nie spróbowała zrobić kulek sama! Proces jest żmudny i pracochłonny, ale koszty jakie ponosicie w wersji handmade to około 1/4 ceny, jaką musiałybyście zapłacić za gotowy produkt, a satysfakcja z własnej pracy jest bezcenna! Efekt końcowy pokażę Wam już niedługo J !



A co było Waszym ulubieńcem mijającego miesiąca?


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz